Roze voor Mona


Roze voor Mona?
Ik hoor het je zo zeggen.
Echt.

We gingen uit shoppen en het kind kwam moedeloos terug.
Waarom is tienermode zo donker en somber?
Ik wil kleur!

Toen Eva's nieuwe stoffen uitkwamen en Mona ze zag, gilde ze moord en brand om de eenhoorns.
Ik verwerkte mijn allerlaatste stukje snoepjesroze boordstof erbij.
En het kind is blij.
Echt blij.


Ik naaide een trui uit de laatste LMV, de Mitch.
Het patroon is voor jongens bedoeld, maar meisjes dragen ook truien.







De stof komt uit de nieuwste collectie van Eva Mouton, verkrijgbaar bij vele stoffenwinkels, maar de onze komt van Bambiblauw, net als de boorstof.

Mona's grijze (o jee, donker en grijs) rok kocht ik bij Sissyboy.




Reacties

  1. Prachtig, zoals we van je gewoon zijn. Ik zei vorige week nog aan een mama aan de schoolpoort dat ons Nina (4 jaar) nu echt in haar roze periode zit en dat we dat bij Silke (10 jaar) nooit gehad hebben. Tot enkele dagen later... Wat koos ze in de winkel? Een roze slaapkleedje, een roze hoody, roze onderbroeken, een roze ringkaft. Oh oh....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super !!
    En : haha : die stof heb ik ook besteld. Van zodra ik de productie zag.Mijn kleindochter en 'unicorns'....da's één pot nat.
    Ik had gehoopt de eerste te zijn met een tienertrui met deze print....maar je bent me voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk ook! Hier is de dochter van 4 ook gek op de eenhoors, maar ik kocht ze nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Super mooi... opnieuw een fiere tiener

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat Mona de enige is die roos zo'n stoer kantje kan geven, knap gedaan! En ook nog, slimme meid, er is inderdaad kleur nodig, heel veel kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die combinatie van een vrolijke trui met een stoere rok vind ik helemaal geweldig! Ik weet wat mij te naaien staat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!