Jefke

Ik vertelde jullie al dat ik tegenwoordig wat baby-cadeautjes te maken heb.
Ik maakte een pakket voor kleine Jef en hij vond het prima om op de foto te gaan.
Emma en Mona vonden het heerlijk om een middagje op te passen.
Maar zoals dat gaat met baby's, het is best wel een uitdaging om die met gebrekkig daglicht netjes scherp in beeld te krijgen. Ik had geen enkel scherp beeld. Zucht zucht.
De mama nam pakjes en kind mee naar huis en stuurde haar beelden door.
Ik maakte een selectie en kreeg de toestemming om ze te delen met jullie.
De eerste foto werd gemaakt door Emma.
😍



EÊn van de cadeautjes was deze Oliver pants met bijpassend mutsje.
Ik gebruikte de prachtige See you at six stof met de haantjes.

Beide patronen zijn gratis te vinden op het net.



💘

Reacties

  1. Ooooh wat een schatje! En ik vind jouw foto’s heel mooi geslaagd. Wat speelt het licht nog een rol als daar zo een prachtig mannetje met een al even prachtige outfit opstaat 😁.
    En ook hier op de planning: babyspulletjes voor het metekindje maken! Eens iets anders dan de tiener en manlief spullen đŸ¤Ŗ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig ben ik er ook mee bezig,maar ik heb even een dip. Morgen weer verder. Wat is hij leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!